måndag 19 juli 2010

Gog mat och träning

Ja helgen har inte gjort något riktigt specielt. Det va så att min lön blev försenad så fanns liksom inte så mycket o göra. Vi hade inte alltid så fint väder denna helg heller. Men något som är väldigt bra e att inte vart så varmt, vilket vart så skönt! Svårt o känslo mässig helg för det e som man verkligen måste ta vara av varje sekund nu. ändast 4 helger kvar innan flyttar hem.

Ja vi bestämmt nu hur jag tar mig hem. Yorck kommer köra mig till rockstock och där kommer kliva på båten till Trelleborg. För första har många saker o kommer kosta så mycket i bags o flygbiljett o ta sig så vi bestämt o göra så här. Söndagen den 15 ska jag nå Sveriges hamn igen.

vad gjorde nu under helgen, jo vi spelade massa spel, letade jobb o Yorck pluggade. Sedan kollade vi foton album och så var vi ute o sprang, jag råkade ramla fått inte så roligt blå märke o sår på mitt ben =P Men så blir det när man e lite vild =P hihi, Sedan hade vi en kväll för oss när vi gick en av våra favorit resuranger o hade bästa maten ever!

Vi åt sturts och biff o kom tyvärr inte håg va det andra va. sedan så potstis som får välja vilken sorts o sedan såser =P MUMS!

 

1 kommentar:

  1. aj aj! gjorde du illa dig jätte mycket?? japp snart så kommer du hem och börjar sno från garderoben igen... :( hahah pussss

    SvaraRadera