tisdag 6 juli 2010

Nästa dag bar det iväg till pappa

Ja tog en lång soov morgon först. det tyckte jag va värld jag har ju ändå semster =P fast en semster med mycket springande! hihi Men det e kul o få träffa alla.

Jag hade bestämmt träff hemma hos pappa så gick dit o väntade för ingen va hemma just när kom, så satt på alltan oo väntade då fick höra lilla Cissis röst o jag sprang ut på gatan. O hon blev rätt så chockad först. Men sedan sprang hon till mig o hoppade upp i min famn. Gud vad saknat henne o hur fort hon växer. Lite synd att man e så stor att man inte bor hemma o kan få se det.  =( Men så blev det.

Ja jag hade tagigt med mig en present till henne som jag hade köpt i Ungern. va jätte stor påse med alla disny prinsessorma va på sedan i den va Hallo Kitty matta i. Vet inte vilket hon tyckte om mest men tror nästan påsen =P hih Men hon har hundra leksaker så tänkte det får räcka med dom =P Jobbig syster hon har.

Så vad den dagen, men va inte slut där. Efter det så åkte in till stan för o träffa Alexander. Vi gick till Gammla stan o jag drack en cider o Alexandet en mjölk. Så nyttig va han. Men inte konstigt om man trännar så mycket på vardagen o festar på helgen ;) hihi eller hur Alexander?

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar