tisdag 13 juli 2010

Ny singel från Eminem!

Ja nu undar flesta vad det e för dom som inte vet, jag e stor Eminem FAN. hihi o Ja jag har hans cd också. =P Kan bara säga att detta e jävligt bra låt! Bättre än det han släppte innan tycker jag! Jag kan inte sluta o sitta lyssna på denna låt!! Lyssna på den!!

Detta låten sitter o diggar just när sitter o söker jobb. Det är kul hur man satt här ett år sedan tillbaka o sökte jobb. Hur svårt det va, var en av anledningarna åkte till Tyskland för att komma ifrån  och ha ett säkert jobb för ett år. Men tråkiga e när man e färdig med sitt år är som man är i samma sitts igen. Visst är efarenhet att jobba som Au pair men för mestatycker jag som att året blir som en paus. En paus från verkligheten hemma och man får ut o se andra saker o lära känna sig själv men allt som fanns där hemma försvinner för ett år.

nu ska jag snart tillbaka, nu haft min semster så gäller det gå ut o kämpa o ta världen i egna händer, lite mer efaren o lite smartare och bättre! Nu sitter jag o förberder mig för det. Se upp Sverige jag e på krigs stigen igen och beräd på slå mig fram i denna värld igen!

1 kommentar:

  1. i kväll har din mormor och jag tittat på dina fina bilder gun tyckte det v

    SvaraRadera