måndag 26 juli 2010

Fest med Kirras föräldrar

Igår så va jag hemma hos Kirra, det va nämligen grill party där med massa folk o tårta så. Va jätte trevligt. Va nämligen så att Kirras föräldrar är i här för semster. Dom flygt från Australien hit, först åkte dom till Egypten där möte Kirra sedan åkte Kirra tillbaka till Tyskland och föräldrarna åkte till Italien sedan till Tyskland. Kortet e tagigt från kirras facebook då jagva  helt uppe i festen glömde ta fram kamran för ta kort på  dom alla.

Det va sjukt gott vi åt där jag o Yorck. Vi fick god potais salad och pasta salad o vanlig salad o lam o lax o massa annat o fyra olika tårtor. Så va verkligen stor fest. Fick prata mycket med föräldrarna för e inte så många som gillar prata Engelska. Fick veta massa roliga saker om Australien. Jag sakt flera gånger nu till Kirra att hon måste kommer till mig i Sverige när höst lov så hon får se Sverige också. Så det ska hon jag fixa. =D hon har ändast 6 månader kvar i Tyskland innan åker också tillbaka till sitt hem land. Så får passa komma över när hon ändå e i Eruopa. =P hihi

  

        

1 kommentar:

  1. kul och god mat mamma och jag var på ett fik i dag fick in 4 st hembakade kakor och kaffet kosta bara 10 kr kram mamma

    SvaraRadera