måndag 26 juli 2010

HÅRD TRÄNING!

Ja jag vet senste två veckorna vart väldigt dålig uppdatera. Men e så faktiskt vart mycket men ändå inte. Mina batteri kamran är slut inte kunnat ta så många foton som velat och så vidare. Men slut på det! Dena veckan så har vart på väldigt bra humör! Jag fixat o verkligen börja få orken tillbaka nu. Ja så jag bestämmt att jag ska gå ner i vikt. Det är inte så att jag fått dåligt själv förtronde eller så utan att jag känner bara man sitter för mycket stil o jag vill göra saker. Men kommer inte lätt ifrån huset sedan vill jag ha nytt projekt.


HÄR  är det. På paprena här kan ni se ett digram, var min vikt är hur många cm jag har runt min mage o så vidare. Det så vill inte gå ner mycket som det står på diagramet. Men vill kuna klart o tydligt se mina framsteg och misstag. Så lättare göra det men sånt här papper.

Sedan lagt upp schema hur mina dagar ska se ut i Skåne. Pappa bli inte orolig inte söker några jobb redan sökt några  jobbar hitta mer jobb. Men vill få en rutin i min vardag när kommer till Sverige. Sedan kommer jag nämligen ha två projekt. Ett är min vikt, jag kommer fortsätta min träning i sverige. Sedan så om någonsin ska kunna fungera i Tyskland när åker tillbaka så måste ha körkort. Så det är mitt andra projekt. Men gäller också få jobb men kommer börja med övningsköra med mamma. Både jag o JEANETTE kommer ha det projektet, vi tycker smartare o göra det tillsammansinte blir jätte dyrt o hjälpa varandra.


Sedan även en till nyhet kommer inte komma hem den 15 utan den 17 Aug så ni vet.


DAGAR KVAR: 22


  

1 kommentar:

  1. hej hej :) man ser ju inte direkt din vikt och så :P tror du att du är uppe i min takt när du kommer hit då?? ;) tvivlar lite på det! nej då syrran.. hehe
    juste, ska jag köpa en körkortsbok och beställa den där kursen för dig, mamma o mig? så kan du lägga ut till mig sen?? pusssar

    SvaraRadera